اگر می‌خواهید مانند یک دانش‌آموز هاگوارتز لباس بپوشید، با یک رفتار جادویی روبرو هستید! یونیفرم های نمادینی که دانش آموزان مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز می پوشند به نمادی ماندگار از سری محبوب هری پاتر تبدیل شده است. چه در یک مهمانی لباس، یک رویداد با مضمون هری پاتر شرکت کنید، یا به سادگی بخواهید جادوگر یا جادوگر درونی خود را در آغوش بگیرید، در اینجا چهار مرحله و هفده نکته برای کمک به شما برای دستیابی به ظاهر دانشجویی عالی هاگوارتز وجود دارد.

مرحله 1: خانه خود را انتخاب کنید

قبل از بررسی جزئیات لباس خود، ضروری است که مشخص کنید به کدام خانه هاگوارتز تعلق دارید. در مجموعه هری پاتر، دانش‌آموزان در یکی از چهار خانه طبقه‌بندی می‌شوند: گریفیندور، هافلپاف، ریونکلاو یا اسلیترین. هر خانه رنگ ها و ویژگی های متمایز خود را دارد. دانستن خانه خود به انتخاب شما برای روپوش، کراوات، روسری و سایر لوازم جانبی کمک می کند.

مرحله ۲: روپوش و روپوش

قابل تشخیص ترین عنصر لباس یک دانش آموز هاگوارتز، روپوش یا روپوش آنهاست. این لباس‌ها معمولاً بلند و روان هستند و تا مچ پا می‌رسند. رنگ لباس با خانه دانش آموز مطابقت دارد:

  • گریفیندور: اسکارلت با آستر طلا
  • هافلپاف: زرد با آستر مشکی
  • Ravenclaw: آبی با آستر نقره ای
  • اسلیترین: سبز با آستر نقره ای

شما می‌توانید لباس های ماکت را به صورت آنلاین پیدا کنید یا با استفاده از پارچه های مناسب خودتان آن را بسازید. به خاطر داشته باشید که برای صحت، نشان خانه را در ناحیه سینه اضافه کنید.

مرحله 3: پیراهن و ژاکت

در زیر روپوش ها، دانش آموزان پیراهن های ساده دکمه دار به رنگ های سفید یا روشن می پوشند. برای هوای سردتر یا ظاهری چند لایه، به جای آن ژاکت را انتخاب کنید. ژاکت ها میتوانند تک رنگ باشند یا دارای راه راه در رنگ خانه شما باشند. برای اینکه به طور کامل در دنیای جادویی هاگوارتز غوطه ور شوید، در نظر داشته باشید که نشان خانه خود را روی یقه ژاکت یا پیراهن بدوزید.

مرحله 4: پایین و کفش

دانش‌آموزان هاگوارتز معمولاً کتانی به سبک سنتی می‌پوشند، مانند دامن‌های چین دار برای دختران یا شلوار برای پسران. اینها باید در رنگهای ساده مانند مشکی، خاکستری یا آبی تیره باشند. کتانی‌هایتان را با جوراب‌های تا زانو در رنگ‌های مجلسی و کفش یا چکمه‌های مشکی کلاسیک ست کنید. از مدل های کفش مدرنی که در دنیای جادوگری نامناسب به نظر می رسند، خودداری کنید.

17 نکته برای کامل کردن ظاهر دانشجویی هاگوارتز:

    1. لوازم جانبی: با اکسسوری هایی مانند کراوات، روسری و نشان های خانه، کمی اصالت به لباس خود اضافه کنید. این اقلام در فروشگاه های مختلف هری پاتر موجود است.
    2. رنگ های خانه: رنگ های خانه خود را از طریق جزئیات کوچک مانند لوازم جانبی مو، جواهرات یا حتی لاک ناخن در لباس خود بگنجانید.
    3. Wands: هیچ دانش آموز هاگوارتز بدون گرز کامل نیست. عصایی را انتخاب کنید که با شخصیت یا شخصیت شما مطابقت داشته باشد.
    4. عینک: اگر عینک می‌زنید یا می‌توانید عینک‌های بدون نسخه تهیه کنید، فریم‌های گرد شکل ظاهری هری پاتر به شما می‌دهند.
    5. مدل مو: مدل موهایی را آزمایش کنید که بازتاب دوره زمانی و فضای جادویی مجموعه هری پاتر است.
    6. آرایش: با آرایش ظریف الهام گرفته از شخصیت های فیلم، ظاهر خود را تقویت کنید. رنگ های طبیعی و خطوط ملایم را انتخاب کنید.
    7. اقلام خاص خانه: اضافه کردن اقلام خاص خانه مانند سنجاق شیر گریفیندور یا دیادم ریونکلاو را در نظر بگیرید تا غرور خانه خود را به نمایش بگذارید.
    8. کیف کتاب: برای تکمیل ظاهر دانش آموزی و حمل کتاب های درسی جادویی خود، یک کیف یا کیف کتاب همراه خود داشته باشید.
    9. جوراب‌های مخصوص خانه: با پوشیدن جوراب‌هایی که رنگ‌های خانه یا نشان شما را نشان می‌دهند، غرور خانه خود را به رخ بکشید.
    10. گردنبند تایم ترنر: برای اینکه سبک هرمیون گرنجر را لمس کنید، پوشیدن گردنبند تایم ترنر را به عنوان یک قطعه استاندارد در نظر بگیرید.
    11. روسری: روسری هاگوارتز یک اکسسوری محبوب است. آنها را در رنگ های خانه خود بپوشید یا به سراغ یک روسری عمومی تر هاگوارتز با چندین رنگ بروید.
    12. تجهیزات کوئیدیچ: اگر از طرفداران ورزش جادوگری هستید، برخی از عناصر الهام گرفته از کوئیدیچ را به لباس خود اضافه کنید، مانند جارو یا پیراهن کوئیدیچ.
    13. دامن های مخصوص خانه: اگر دامن را به شلوار ترجیح می دهید، می‌توانید دامن های تارتان مخصوص خانه را پیدا کنید که با رنگ خانه شما مطابقت دارد.
    14. لباس‌های وصله‌دار: برای اینکه به لباس‌های خود ظاهری زنده‌تر بدهید، وصله‌ها یا نشان‌های دوخته‌شده از سازمان‌های جادویی مختلف را اضافه کنید.
    15. کراوات های مخصوص خانه: لباس خود را با یک کراوات مخصوص خانه که دارای رنگ و نشان خانه شما است تکمیل کنید.
    16. بلیزرهای کاکل دار: برای ظاهری رسمی تر، به پوشیدن کت کت دوزی در رنگ های خانه خود فکر کنید.
    17. اعتماد به نفس: به یاد داشته باشید که مهمترین عنصر هر لباس اعتماد به نفس است. پذیرفتندانش آموز هاگوارتز درونی شما و لذت ببرید!

اعتماد به نفس

این مراحل و نکات باید به شما کمک کند مانند یک دانش آموز هاگوارتز لباس بپوشید و خود را در دنیای جادویی هری پاتر غرق کنید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...